Tipărim mape de prezentare A4+ color o față (exterior), pe carton gros dublu cretat de calitate superioară, de 350g/mp. Aspectul cartonului poate fi mat sau lucios. Cartonul mat este cel mai dorit de majoritatea clienților, fiind mai rigid și mai prezentabil.
Dimensiunile mapei închisă (A4+) sunt de 220 x 310 mm, astfel la interior intră ușor formatul A4 standard de 210 x 297 mm.
Imprimarea o facem digital, pe echipamente de ultimă generație, la o rezoluție de 2400 DPI.
Poți opta pentru laminarea mată sau lucioasă a mapelor, oferindu-le un aspect elegant, care îți poate aduce beneficii și o imagine mai bună.
Buzunarul mapei de la interior, util pentru susținerea documentelor, este alb, aplicat ferm prin lipire, fiind prevăzut cu fante pentru inserarea unei cărți de vizită. Buzunarul poate fi poziționat atât landscape, cât și portrait.
Mapele pot fi îndoite la cotor:
Pentru a avea mape de prezentare impecabile, grafica trebuie să respecte neapărat următoarele reguli:
Macheta grafică trebuie să ne-o trimiți într-unul dintre următoarele formate:
Dacă trimiți fișierele în format vectorial (.cdr, .pdf sau .ai), asigură-te că textele sunt convertite în obiecte / curbe.
Paleta de culori folosită în grafică trebuie să fie CMYK.
Avem grijă ca să-ți ajungă mapele impecabile.
Le ambalăm pe seturi în folie strech, după care le introducem în cutii de livrare din carton gros, cu protecție anti-șoc pe interior.
Livrarea o facem doar prin Curier Rapid, în termen de 24 - 72 de ore de la bunul de tipar.
Facem tot posibilul ca să-ți ajungă articolele cât mai repede, în condițiile cele mai bune.
A le folosi la întâlniri și evenimente de afaceri, precum și în showroom-uri sau la târguri și expoziții, pentru a înmâna oferte și prezentări ale companiei tale.
Nu uita să atașezi în buzunarul mapei și o carte de vizită.
Pe coperta din față ar trebui să apară:
Pe coperta spate a mapei :
Ținând cont de scopul lor și de informațiile pe care le transmit, ar fi bine să urmezi câteva principii de design care se aplică mapelor:
Mapa trebuie să fie simplă, clară, îngrijită și aerisită, astfel destinatarul va avea (subconștient) impresia că ai o companie serioasă, de încredere.