Tipărim pliante A4 - 210 x 297 mm finit, împăturite la mijloc din format A3 deschis.
Pliantele sunt printate color față/verso, pe hârtie de calitate superioară, cu o grosime de 150g/mp. Hârtia poate fi atât mată, cât și lucioasă, este doar alegerea ta.
Imprimarea o facem digital, pe echipamente de ultimă generație, la o rezoluție de 2400 DPI.
Pliantele se pot lamina mat sau lucios, oferindu-le un plus de protecție și un aspect elegant, care îți poate aduce beneficii și o imagine mai bună.
Pentru a avea pliante A4 impecabile, grafica trebuie să respecte neapărat urmatoarele reguli:
Macheta grafică trebuie să ne-o trimiți într-unul dintre următoarele formate:
Dacă trimiți fișierele în format vectorial (.cdr, .pdf sau .ai), asigură-te că textele sunt convertite în obiecte / curbe.
Paleta de culori folosită în grafică trebuie să fie CMYK.
Avem grijă să-ți ajungă pliantele impecabile.
Le ambalăm pe seturi în folie strech, după care le introducem în cutii de livrare din carton gros, cu protecție anti-șoc pe interior.
Livrarea o facem doar prin Curier Rapid, în termen de 24 - 72 de ore de la bunul de tipar.
Facem tot posibilul ca să-ți ajungă articolele cât mai repede, în condițiile cele mai bune.
A le folosi în recepții, în showroom-uri, la târguri și expoziții, precum și la evenimente de afaceri, cu scopul de a-ți atrage noi clienți și de a-ți crește vânzările.
Prin intermediul lor, îți poți prezenta pe scurt compania, portofoliul de produse și/sau de servicii.
Ca să maximizezi eficiența lor, pliantele trebuie să includă un cod de reducere sau o promoție.
Pe coperta (fața) pliantului A4 trebuie să apară:
Pe cealaltă față a exteriorului pliantului A4 (pagina 4) este bine să incluzi:
La interior, pliantul poate conține:
Ținând cont de scopul lor și de informațiile pe care le transmit, ar fi bine să urmezi câteva principii de design care se aplică tuturor tipurilor de pliante:
Nu aglomera pliantul, cu cât sunt informațiile mai clare, mai îngrijite și cu cât lași mai mult spațiu liber, cu atât destinatarul va avea (subconștient) impresia că ai o companie serioasă, de încredere.